اکسین خودرو اهواز
تحویل 24 ساعته خودروهای پلاک اروند و پلاک ملی
نایاب ترین ها را از ما بخواهید دفتر فروش خودرو خدمات پلاک اروند پاسخگوی سوالات شما مشخصات میتسوبیشی، اوتلندر اروندی ۲۰۱۶میتسوبیشی، اوتلندر ۲۰۱۶ را در دو مدل SEL چهار سیلندر و GT شش سیلندر V شکل (همان موتورهای مدل ۲۰۱۵) معرفی کرده است. اما باکمال تعجب، راندن مدل V-6 لذت بخش تر از همتای چهار سیلندرش نیست. فرمان آن هیچ تمایلی برای بازگشت به مرکز ندارد و هیچ بازخورد واقعی در مورد آنچه اتفاق می افتد، منتقل نمی کند. میتسوبیشی، اوتلندر ۲۰۱۶ را در دو مدل SEL چهار سیلندر و GT شش سیلندر V شکل (همان موتورهای مدل ۲۰۱۵) معرفی کرده است. اما باکمال تعجب، راندن مدل V-6 لذتبخش تر از همتای چهار سیلندرش نیست. فرمان آن هیچ تمایلی برای بازگشت به مرکز ندارد و هیچ بازخورد واقعی در مورد آنچه اتفاق می افتد، منتقل نمی کند. با ورود به داخل خودرو چهار سیلندر متوجه می شوید، نه تنها با مدل MT ۲۰۱۴ تفاوت های زیادی دارد بلکه در مقایسه با مدل V6 هم متفاوت است. استفاده از گیربکس CVT-8، یک بهبود بزرگ برای این شاسی بلند است. در واقع CVT-8 یک مدل بهبودیافته از CVT است و مراحل تعویض دنده مانند شیفتر انجام می شود. دور موتور هیچ گاه کمتر از ۱۰۰۰ دور در دقیقه نمی شود و صداهای ناهنجار نویز که بهطورمعمول در CVT ها به گوش می رسد در آن وجود ندارد. موتور ۴ سیلندر ۱۶۶ اسب بخار و گشتاور 291.5 نیوتن متر تولید می کند، که زیاد نیست، و انتظار نمی رود که شتاب خوبی داشته باشد. اما حتی در سرعت ۱۱۵ کیلومتر در ساعت، هم دور موتور ۲۱۰۰ دور در دقیقه، است و موتور نسبت بهسرعت آرام است. صندلی های جلو پیشرفت زیادی نسبت به مدل ۲۰۱۵ داشته اند و شمارا کاملاً در خود نگه می دارند. فرمان احساس خوبی ارائه می کند، و باید صادقانه گفت که رانندگی با آن کمی لذت بخش است. ما با فهمیدن اینکه مدل V-6 تنها حدود ۴۵ کیلوگرم سنگین تر از مدل SEL متعجب شدیم زیرا مدل چهار سیلندر به طور قابلملاحظه ای چابک تر است. ظاهر اوتلندر به لطف جلو آمدن ستون A ازنظر بصری جذاب تر و تهاجمی تر شده است، اما واقعیت این است که اوتلندر ۲۰۱۶ بیش از ۱۰۰ بهبود داشته است. میتسوبیشی ادعا می کند بیش از هر چیز بر روی کاهش سروصدا و تجربه رانندگی تمرکز کرده است. برخی از بهبودهای بنیادی آن شامل: کراس ممبر سخت تر در سیستم تعلیق جلو و تنظیم مجدد فنرها برای کاهش تنش ها در ناهمواری ها و ارائه هندلینگ بهتر. همچنین، تعبیه یک دمپر برای خنثی سازی سروصدا، ارتعاش و خشکی (NVH) در سیستم تعلیق جلو. فنرهای بزرگ تر و بهبود یافته در عقب. بدنه مستحکم تر با اضافه شدن سه میله در جلو و یکی در عقب. اما سروصدا، یکی از اشکالات بزرگ اوتلندر در درازمدت بود و میتسوبیشی حداقل ۳۱ راه، برای بهبود آن پیش گرفته که برخی از آن ها شامل: قرار دادن لایه میانی خاص در شیشه جلوی اتومبیل جهت کاهش سروصدا. رینگ های ۱۸ اینچی ضخیم تر برای انتقال سر و صدا کمتر به کابین. قرار دادن عایق در گلگیرها و درهای جلو. اضافه شدن ورق های عایق صدا به تمام درها به نظر میرسد تمام تکنیکهایی که برای کاهش سروصدا به کار گرفته شده، به استثنای برخی از سروصداهایی که در شرایط باد شدید تولید می شود، مؤثر بودهاند.
| ||||||
|