کد خبر : 64             انتشار : 1395-02-05 04:38:00         
harmashin.ir

معرفی پورشه 911 کاررا پلاک اروندی مدل 2016

همچنان محافظه‌ کار، همچنان سرحال، همچنان ناب!
پورشه 911 کاررا مدل 2016 زرد
پورشه همچنان بر مشی خود یعنی اصلاح و بهسازی محصولاتش تاکید ویژه دارد . پس از ۵۲ سال از معرفی نخستین گونه این خودرو ، فیس‌لیفت ۲۰۱۶ پورشه ۹۱۱ پر است از بهسازی و بازطراحی ، چه در حوزه فنی و چه در حوزه طراحی داخلی و خارجی.
مهمترین خبر در مورد مدل ۲۰۱۶ پورشه ۹۱۱ ، موتور این خودرو است . از این پس توربین‌ های سیستم توربوشارژر در قلب تمامی ۹۱۱ ها مشغول چرخیدن خواهد بود. پورشه اعلام نموده در این مدل از یک موتور جدید دوتوربو و شش سیلندر تخت ۳.۰ لیتری استفاده شده که قادر است نیرو و راندمان بهتری در قیاس با موتورهای قبلی به خریداران ارائه کند. این موتور قادر است تا در مدل پایه کاررا ۳۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر تورک تولید نماید و با افزودن تجهیزاتی از قبیل اگزوزهای بهتر و تغییر در راندمان ECU قدرتی معادل ۴۲۰ اسب بخار و تورکی معادل ۵۰۰ نیوتن متر تولید نماید. این اعداد نشان می‌ دهد ۹۱۱ در قیاس با مدل قبلی بهبود یافته و در هردو مدل بیش از ۲۰ اسب بخار بر قدرت و ۵۴ نیوتن متر بر گشتاورش اضافه شده و در عین حال تا ۱۲ درصد در مصرف سوخت صرفه‌ جویی نموده است. موتور جدید ۹۱۱ می‌ تواند تا ۷۵۰۰ دور در دقیقه دوران یابد و در طیفی گستره، فرمان انتقال نیروی خود را از طریق پدال‌ های آلومینیومی و براق دریافت نماید.
لازم به یادآوری است که قدرت موتور از طریق یک جعبه دنده PKD دوکلاچه و اتوماتیک به چرخهای ۹۱۱ انتقال می‌ یابد و به کمک این گیربکس جدید توانسته تا به میزان ۰.۲ ثانیه در شتاب ۰ تا ۹۶ کاهش زمان داشته باشد و در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و در نهایت تا ۲۹۵ کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. نمونه کاررا S نیز با همین میزان بهبود می‌ تواند در ظرف ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و در نهایت به بیشینه ۳۰۷ کیلومتر در ساعت فائق آید. با آنکه اصلاحات انجام گرفته نشانه‌ ای از محافظه‌ کاری پورشه در توسعه مدل ۹۱۱ است اما نباید فراموش کرد که پورشه ۹۱۱ در مدل ۲۰۱۲ خود که به یک جعبه‌ دنده دستی مجهز بود به زمان ۴.۴ ثانیه برای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر احتیاج داشت و تنها تا سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌ گرفت.
نمای داخلی پورشه 911 کاررا مدل 2016 قرمز
علاوه بر طراحی جدید در چراغ‌ های جلو و عقب، کابین 911 نیز با تغییراتی همراه بود
ه و مهمترین این تغییرات به صفحه نمایشگر کنسول مرکزی برمی‌ گردد که کاربردی‌ تر و بزرگتر شده است. همچنین علاوه بر سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم نشان‌ دهنده نقاط کور، سیستم ترمز post collision، سیستم حرکت/توقف، کاسه چراغ‌ های LEDجلو، اگزوزهای دوبل عقب و بخش‌ هایی از کابین که تغییر کرده و بهبود یافته‌ اند، دریچه خنک‌ کننده موتور در بخش عقب نیز با تغییراتی مواجه شده است. کابین با بزرگتر شدن صفحه نمایشگر لمسی، به سیستم Apple CarPlay مجهز شده است و می‌ توان با استفاده از صفحه لمسی و 7 اینچی کنسول مرکزی از سیستم ناوبری به راحتی استفاده نمود.
از نکات جالب مدل ۲۰۱۶ پورشه ۹۱۱ می‌ توان به استفاده از سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) به صورت استاندارد اشاره کرد که پیش از این تنها در مدلهای کاررا S 911 وجود داشت. همچنین این مدل از فنرهای فعال با توان تغییر در ارتفاع تا ۱.۰۲ سانتی‌ متر نیز سود می برد که تا پیش از این تنها در گونه های بالاتر ۹۱۱ موجود بود. همچنین این مدل به یک سلکتور مجهز است که می‌ تواند سیستم خودرو را روی یکی از ۴ حالت نرمال، ورزشی، فوق ورزشی و حالت انتخاب فردی تنظیم نماید و با این کار عملکرد خودرو را با حال و هوای راننده و مکان خودرو سازگار نماید.
قیمت این مدل از ۹۰هزار دلار شروع می‌ شود و با افزایش در مدلهای کاررا S، کابریولت و … به سقف ۱۱۶ هزار دلار در مدل کابریولت کاررا S می‌ رسد.
نمای پشت پورشه 911 کاررا مدل 2016 زرد

طراحی سایت از   ahwazsite.ir