پرچم دار شاسی بلندهای لکسوس نسبت به مدل سال گذشته تغییرات زیادی داشته است، طبق ادعای این خودروساز تنها پنل های درب این مدل مشابه مدل 2015 است.
همچون یک تراک لوکس که در میان دریای لندکروزرها گزینش شده ، لکسوس LX570 به نحو بارزی توانسته است جایگاه شایسته و درخوری را برای خود خلق نماید . از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون ، این سومین فیس لیفتی است که این خودرو به خود دیده است که البته نخستینشان ، چیزی فراتر از تغییر صرف سپرها بود .
در داخل کابین این
خودرو ، داشبورد و پانل درب ها کاملاً جدید هستند و علاوه بر آن ، از جزییاتی همچون چرم دوخته شده داشبورد ، سطوح چرمی درب ها و کنسول میانی ، یک کاور جدید برای جادستکشی و نیز چوب طبیعی ، تریم فلزی و یک صفحه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی فوق العاده پهن که با وسیله ای به نام موس – جوی استیک کنترل می شود ، بهره می برد . بالاترین تیپ این خودرو که نسخه در حال تست نیز از همان نوع است ، معادل ۴۵۰/۰۰۰ درهم ارزش دارد و از تجهیزاتی همچون “سامانه محافظ دمای هوا” برخوردار است که در آن دمای هوا به درخواست هر یک از سرنشینان
خودرو ، بهطور جداگانه تنظیم می شود . مضاف بر آن ، تجهیزاتی همانند سیستم صوتی حرفه ای مارک لوینسون (MARK LEVINSON) با ۱۹ عدد بلندگو ، یک محفظه سردکننده ، یک نمایشگر بالاسری (HEAD-UP DISPLAY) و همچنین صفحه نمایشگر بزرگ اختصاصی برای هر یک سرنشینان عقب با سایز ۱۱.۶ اینچی ، در این تیپ قابل مشاهده است .
ویژگی های ایمنی جدید این خودرو شامل دید دوربین پانوراما بر روی صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی مسیریابی و سیستم ایمنی لکسوس می شود که خود این سیستم ، سیستم هشدار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده ، هشدار خروج از لاین ، نوربالای هوشمند و کروز کنترل دینامیک در تمام سرعتها را در برمیگیرد .
موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر این خودرو در 3600 دور بر دقیقه قادر به تولید 383 اسب بخار نیرو و 546 نیوتن متر گشتاور است ، این پیشرانه به همراه یک جعبهدنده ۸ سرعته که بهخوبی هم برنامهریزی شده است، عرضه می شود . این گیربکس وظیفه خود را بهخوبی انجام می دهد اما هرگز قادر نیست سرعت دیوانه واری را به این خودرو ارزانی دارد .