کد خبر : 18             انتشار : 1394-11-20 19:12:00         
harmashin.ir

جنسیس جی 90 یا ای کیو 900 پلاک اروندی

زمان زیادی نیست که هیوندای نام جنسیس را بر برند لوکس تازه خود گذاشته، برندی که امروز شاهد رونمایی از نخستین عضو آن بودیم. با پرچم‌ دار بعدی کره‌ ای‌ ها دست بدهید، جنسیس G90.
جنسیس جی 90 مدل 2016
جی ۹۰ که مردمان کشورش او را به نام EQ900 می‌ شناسند، قرار است جای هیوندای اکوس (Equus) را بگیرد. دیگر اینکه سازندگان پلتفرم هیوندای جنسیس ۲۰۱۵ را کش‌ و قوس داده و جی ۹۰ را بر آن استوار ساختند؛ به‌ علاوه بد نیست بدانید که وقتی نسخه نو نوار شده جنسیس ۲۰۱۵ در سال آینده میلادی خودش را نشان بدهد، سازندگان، نام جی ۸۰ را به او اعطا خواهند کرد تا ترتیب این سری به قوت خود باقی بماند.
EQ900 در نیمه نخست سال جاری میلادی (۲۰۱۶) قدم به بازار خواهد گذاشت درحالی که تا پیش از نیمه دوم ۲۰۱۶ به زیارت مدل جهانی جی ۹۰ نائل نمی‌ شویم.
شمایل جی ۹۰ جوان حاصل زبان طراحی «ظرافت ورزشی» است که در خطوط عضله مانند، جلوپنجره شش‌ ضلعی، چراغ‌های جلوی تازه و چراغ‌ های عقب عمودی خلاصه می‌ شود.
نمای داخلی جنسیس 90
همان‌ طور که احتمالاً حدس می‌زنید، هیوندای امکانات زیادی را برای فرزند خود دست و پا کرده درست به‌گونه‌ ای که ظاهر بیرونی خودرو چشم بسیاری از بینندگان را به خود مجذوب می‌ کند. کابین عضو جدید گروه جنسیس مزین به لوازم چرمی، صندلی‌ هایی با تنظیم الکتریکی، تریم چوبی، صفحه ۱۲٫۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی، تبلت های ۹٫۲ اینچی برای سیستم سرگرمی صندلی‌ های عقب، سیستم کنترل تهویه سه ناحیه‌ای و شارژر وایرلس است.
جنسیس 90 ، eq900 مدل 2016 قرمز
مدل کم زورتر و ابتدایی این ماشین نیز نیرویش را از موتور ۳٫۸ لیتری V6 می‌ گیرد که با تمام ۳۰۷ اسب نیرو و ۳۹۶ نیوتون متر گشتاورش گوش‌ به‌ فرمان است. انجین قوی‌ ترین برادران، دیوی نه‌ چندان تنومند از تبار V8 است که با ظرفیتی پنج لیتری نیروی حدود ۴۲۰ اسب و گشتاوری ۵۱۹ نیوتون متری را در چنته دارد، همهٔ این اعداد و ارقام صفر تا صد ۵٫۷ ثانیه‌ ای را برای برادر بزرگ‌ تر رقم می‌ زنند.
در سینه این کره‌ ای رعنا، موتور ۳٫۳ لیتری توربوی دوقلوی V6 می‌تپد که با هر ضربان خود نیرویی معادل ۳۶۵ اسب و ۵۰۹ نیوتون متر گشتاور را از پیچ‌ و خم گیربکسی اتوماتیک و هشت سرعتِ عبور داده و به چرخ‌ ها می‌ رساند. به‌ محض تأمین نیرو، جی ۹۰ صفر تا ۱۰۰ کیلومتر (۶۲ مایل) بر ساعت را در ۶٫۲ ثانیه طی می‌ کند.
خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل عقب است اما کره‌ ای‌ها دست خریدار را برای انتخاب سیستم چهارچرخ محرک H-TRAC باز گذاشته‌ اند به‌علاوه سیستم کنترل تطبیقی تعلیق جنسیس نیز برای علاقه‌ مندان در دسترس خواهد بود.
البته بگذارید به یادتان بیاورم که تمامی مشخصات ذکر شده برای مدل مخصوص کره‌ ای‌ها است و مدلی که به بازار ایالات‌متحده می‌ رود، چند ماه پیش از انتشار خودرو مشخص خواهد شد.

طراحی سایت از   ahwazsite.ir