کد خبر : 12             انتشار : 1394-11-20 19:12:00         
harmashin.ir

ارزیابی مشخصات هیوندای توسان اروندی 2016

از نظر محبوبیت در بین علاقه‌ مندان، کراس‌ اورها چندان گزینه جذابی برای معرفی در یک نمایشگاه اتومبیل نیستند. ولی در همین حال، هیوندای توسان ۲۰۱۶، برخی ویژگی‌ های جدید اضافه کرده و در عین غیرعادی‌ بودن، می‌ توانند برای خانواده‌ های مشتریان بسیار مفید نیز باشند.
هیوندای توسان2016 سفید
کابین این خودرو مورد تجدید نظر اساسی قرار گرفته و از مواد باکیفیت‌ تر و مرغوب‌ تری نیز استفاده شده است. بعلاوه فضای بیشتری در داخل اتاق برای مسافران و بار درنظرگرفته شده است. صندلی‌ های پارچه‌ ای فیبری مخصوص که در خودروهای انگشت‌ شماری مورد استفاده قرار می‌ گیرند، در اینجا نیز شما را در مقابل لکه‌ ها، بوها و الکتریسیته ساکن محافظت خواهند نمود. هیوندای توسان ۲۰۱۶ نیز همانند بیشتر کراس‌ اورها معمولاً پر از بچه خواهدشد و به نظر می‌ رسد این یک روش هوشمندانه از طرف هیوندای برای تمیز نگه داشتن داخل کابین است.
کابین هیوندای توسان
یک صفحه کوچک و نرم چرمی در کناره قسمت وسط، به‌گونه‌ ای طراحی شده تا یک جای مناسب برای استراحت زانوی سمت راست فراهم کند. این صفحه از ساییده‌ شدن و بالا پایین‌ شدن زانوی راننده بر روی پلاستیک جلوگیری می کند. در همین حال، سرنشین جلو، به این اندازه خوش‌ شانس نخواهدبود و فقط یک فضای کوچک برای وسایل خود دارد.
صندلی های هیوندای توسان
در بسیاری از کراس‌ اورهای شناخته‌ شده، زاویه پشتی صندلی‌ ها را به صورت ثابت طراحی شده است. ولی در هیوندای توسان ۲۰۱۶، خودروساز، برای صندلی‌ های جمع‌ شونده 60/40 زاویه خم بیشتری را درنظر گرفته است. در این مدل، زاویه پشتی را تا ۳۷ درجه می‌ توان تنظیم کرد که در مقابل تنظیم ۲۸ درجه مدل قبلی قرار می‌ گیرد. بنابراین، چه بخواهید صاف بنشینید و یا لم بدهید، توسان تمام حالت‌ های شما را پوشش خواهدداد.
داشبورد ونمایشگر هیوندای توسان
نمایشگر لمسی درون داشبورد با حاشیه فلزی و دریچه‌ های هوای بهتر و زیباتر و فرمان بهتر و جذاب‌ تر نشان می‌ دهد که روی جزئیات کارشده. به لطف سیستم XM تیون استارت در هیوندای توسان ۲۰۱۶، هیچکدام از آهنگ‌ ها را از دست نخواهیدداد. وقتی کنترل رادیوی ماهواره‌ ای را می‌ زنید، این سیستم به صورت اتوماتیک، آهنگ کنونی را از ابتدا اجرا می‌ کند.

طراحی بیرونی هم مجلل و دقیق و با حفظ نگاه جسورانه قبلی است. جلوپنجره مشبک شش ضلعی با میله‌ های افقی و چراغ‌ های کشیده و خطوط روی بدنه همراه با سقف شیب‌ دار و گلگیرهای برجسته، نگاهی عریض‌ تر از جلو و پویاتر از دید جانبی را ارائه می‌ کند. چراغ‌ های باریک عقب نیز باز طراحی شده‌ اند و طراحی سپر و درب عقب نیز تغییر کرده است.
درب عقب هیوندای توسان
بسیاری از خودروهای مدرن با قابلیت باز کردن قفل به صورت غیرمستقیم، امکان باز شدن بدون دست درب عقب را فراهم می‌ کنند. در این زمینه، هیوندای توسان پا را فراتر گذاشته است؛ صاحب خودرو، در حالی که کلیدها را در جیب خود دارد، تنها کافی است که برای چند لحظه در پشت کراس‌ اور بایستد تا درب عقب به صورت اتوماتیک برایش باز شود. در نتیجه نیازی نیست که به‌ عنوان مثال، کیسه‌ های خرید را ابتدا زمین بگذارید و سپس در را باز کنید. هیوندای جنسیس و سوناتا نیز چنین قابلیتی دارند.
سقف هیوندای توسان سفید
وقتی هیوندای توسان ۲۰۱۶ از گزینه پیشرانه موتور توربوی ۱/۶ لیتری چهار سیلندر استفاده کند، با یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته همراه می‌ شود که از «سوناتا اکو» به عاریت گرفته شده است. تنها تعداد اندکی از کراس‌ اورها دارای آپشن گیربکس دوکلاچه هستند و بیشتر با گیربکس‌ های مبدّل گشتاور اتوماتیک ۶ سرعته یا اگر جیپ و لندروور را در نظر بگیریم، ۹ سرعته همراه می‌ شوند. سیستم دوکلاچه موجود در توسان می‌ تواند واکنش‌ های سریع‌ تری را در شیفت دنده‌ ها فراهم کند و در همین حال، با افزودن بهینه‌ سازی مصرف سوخت باعث خواهدشد که این کراس‌ اور در تریم «اکو» به مصرف سوخت ۷/۱۳ لیتر و در تریم‌ های «اسپورت» و «لیمیتد» به مصرف سوخت ۷/۸۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برسد.
نمای پشت هیوندای توسان سفید

طراحی سایت از   ahwazsite.ir